Sayfalar

5 Aralık 2012 Çarşamba

İlginç Şikayetler

İlginç Şikayetler

Neler şikayet edilmiş diye sikayetvar.com sitesinde yayınlanan ilginç şikayetlere bir bakalım.Nişanlısının bir ömür kendisi ile ilgilenmesini isteyen mi? ,Banka çalışanına aşık olan mı? , Banka kredisini Dini nikaha benzeten mi? daha neler neler ,okudukça insan buda olmaz dedirtecek kadar ilginçler.Buyurun birkaçını sizlerle paylaşıyorum.
·         Nişanlım Ömür Boyu Benimle İlgilensin
“Aslında nasıl başlayacağım bende bilemiyorum. Öncelikle zat-ı muhterem S.Ü. benim nişanlım olur. Kendisi benden iyi olmasın diyeceğim ama benden çok çok iyidir. Velakin işin aslı öyle değil. :)Sevgili nişanlım can ciğer kuzu sarmam, evleneceğiz diye çok çok ama çok yoğun çalıştığı için mesaide iken beni unutmaktadır.
Haliyle biz bayanlar kendimizi bu durumlarda boşlukta hissetmekteyiz. Kendisine defalarca beni çalışırken unutmamasına dair uyarmama rağmen aynı tas aynı hamam devam etmektedir.
Sizde takdir edersiniz ki önemli olan yanımdayken değil, yanımda yokken ilgi göstermesidir.
Sayın, sikayetvar. com yetkili bu şikayetime istinaden nişanlım hakkında yasal aşk işlemi başlatılması için gerekli desteği bekler kendisinin en iyi şekilde bir ömür boyunca benimle ilgilenmesi için cezalandırmasını rica ederim. :)”
·         ::( Şikayetçiyim
Finansbank müşterisiyim Van'daki Finansbank'ta çalışan bayan personele aşık oldum. Hergün onu görmek için bişeyler bahane edip bankaya gidiyorum. Şikayetçiyim yerini değiştirsinler benim bilmediğim başka bir yere göndersinler :(
·         Bankanın Kredi Faizine Dini Nikah Benzetmesi
Geçenlerde konut kredisi faiz oranlarını öğrenmek için bankaları gezdim. Bir bankanın müşteri temsilcisiyle aramızda geçen diyalog aynen şu şekildeydi:
Ben: Konut kredisi faiz oranlarını öğrenmek istiyorum.
Bankanın müşteri temsilcisi: Burada asla faiz kelimesi telaffuz edilmez.
Ben: Yani sizden 60 000 TL alınca tekrardan size 100 000 TL(120 ay) ödemeyecek miyim? Bu faiz olmuyor mu?
Bankanın müşteri temsilcisi: ( +18) Dini nikah kıyan biri de, gayri meşru ilişki yaşayan biri de aynı işi yapıyor ama biri helal biri haram.
Eyy banka benim kredimle dini nikah mı kıyıyorsun.
·         Gamsızlıkta Son Nokta!
Şikayetim yaklaşık olarak 5 sene önce tanışmış olduğum can dostum ile ilgilidir. Kendisinin vurdum duymazlığı, gamsız oluşu, hayatı sorgulamadan yaşaması bizi artık çıldırtma noktasına geldi. Dost meclisimin vazgeçilmez üyelerinden olan E. Ö. adlı şahsın bu gamsız yapısını değiştirebilmek adına her yolu denedik. Gün geldi kendisi uyurken yanında torpil ateşeledik, gün geldi kendisini sıkıntı verecek durumlarla karşı karşıya bıraktık. Ancak adamda yine gam yok yine gam yok. Arkadaşımızın bu huyundan annesi, babası da şikayetçi. Sizlerden bu konunun çözümü ile ilgili yardımlarınızı rica ediyoruz.
Can dostum biliyoruz seni sen yapan hayatı sorgulamıyor olman ama artık kaç yaşına geldin biraz bu huyunu değiştir lütfen.
·         Annem ve Babam Okey’e Çok Takılıyor!
Merhaba 20 yaşındayım, şikayete İstanbuldan katılıyorum,
Annem ve babam tam 7 senedir sürekli Mynet okey oynuyor.
Nasıl mı?
Gündüz işe gidiyorlar. Akşam 19:00’da geliyorlar. Yemek yedikten sonra ikisi de bilgisayarın başına geçiyor ve Mynet’te okey oynuyorlar.
Birşey sorduğumda yarım saat sonra cevap veriyorlar. Çünkü sanal hayatta uykuya geçiyorlar.
Anlayacağınız aile bağı denen birşey kalmadı. 7 senedir ana ve babama muhtacım.
Şimdiden Teşekkürler
·         Kardeşim Parfümümü Kırdı!
Kardeşim camı açarken parfümümü kırdı mağdurum :(
·         Kendimden Şikayetçiyim!
30 yaşıma gelmek üzereyim, hala gidiyorum nerede en problemli kız var ona denk geliyorum. Nasıl bir mıknatıs özelliğim varsa benim. Neyse kızların suçu yok ben kendimden şikayetçiyim.
Bu şikayete kim cevap yazacak şimdi? Şizofrenik miyim neyim :)
·         6 Senedir Sevgiliyiz!
6 yıldır birlikteyiz ve hala sevgiliyiz. Bir ilerleme yok yani. Herkese duyrulur artık ŞİKAYETİM VAR senden çocuk!
·         Eşim Yıldönümümüzde Bir şey Yapmadı!
Evlilik yıldönümümüz de bir şey yapmayan eşimden Şikayetçiyim..Hala umut var ..Beklemekteyim.
·         Eşim Çok Karışıyor!
- Hanım, "Buzdolabı montajına gelen çocuk nasıl görsün, boyadaki hatayı bak soğutuyor. Boşver birşey olmaz, senin de benimde saçlarımıza ak düştü ne değişti?"
- Hanım, "topu topu 3 kez değiştirdik. Buzdolabının resistansını büyütme bu kadar, zaten 7-8 yıl oldu mezara mı götüreceğiz yenisini alırım sana."
- Hanım, "bak klimayı oraya monte ederlerse dış ünitenin zırıltı sesi seni rahatsız eder, karışma yorma çocuğu. Kendi rahatın için 5 metre kablo çektiriyorsun bak burada priz hazır."
- Hanım, "3 yıl geçen hafta doldu işte. Kul yapısı elbette arızalanacak klima, belki ben çoktandır kullanmayınca unutmuşumdur nasıl açıldığını ondan olmuştur. Israr etme garantiden kabul etmezler."
- Hanım, "gel beni dinle "ucuz etin yahnisi yavan olur" demişler. Servisin dediği gibi 80 TL verelim klimanın fanını değiştirelim. Şimdi komşu çocuğunun 7,5 TL'ye alıp taktığı kondansatör bence geçici olarak çalıştırdı klimayı. Hem o çocuk bilseydi kendisi servis açardı. "
Kaynak :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara