Sayfalar

15 Aralık 2012 Cumartesi

TÜRK OTOMOBİLLERİ 16-MİNDSET


TÜRK OTOMOBİLLERİ 16



MİNDSET



Mindset Anlamı : Kişinin kafa yapısı,Zihniyet

Elektrikli Türk Arabası Mindset Yakında Satışa Sunulacak

Haziran ayında Başbakan Tayyip Erdoğan’ın deneyerek destek sözü verdiği Murat Günak imzalı Elektrikli Araba  projesi ‘Mindset’ için düğmeye basıldı. Proje için 8 işadamı ortak girişim şirketi kurdu.

Hürriyet’teki habere göre ünlü Türk tasarımcı Murat Günak’ın tasarlayıp, haziran ayında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın kullanıp destek verdiği Elektrikli Araba  projesi ‘Mindset’in hayata geçmesi için düğmeye basıldı. Türk otomotiv dünyasında ikinci ‘Devrim’i yaratacak proje için 8 işadamı bir araya gelerek ortak girişim şirketi kurdu. Mühendislik, otomotiv ve otomotiv yan sanayi gibi farklı sektörlerden bir araya gelen işadamlarının kurduğu girişim şirketi, ‘Mindset’ projesini ayakta tutup, ilk prototipleri üretmek için çalışıyor. Sık sık Türkiye’yi ziyaret eden projenin mimarı Murat Günak, “Mindset ile ilgili çok olumlu gelişmeler var. Kısa süre içinde süpriz açıklamalar yapacağız” dedi.

YATIRIM AJANSI TAKİPTE

Türkiye Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı Başkanı Alpaslan Korkmaz, Mindset projesinin sıfırdan bir yatırım olduğunu bu yüzden de adım adım ilerlediğini söyledi. Ajans olarak projeye destek verdiklerini ve bir kişiyi projeyi izlemesi için görevlendirdiklerini belirten Korkmaz, yakın bir zamanda sevindirici gelişmelerin olacağı bilgisini verdi. Korkmaz, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın da projeyi yakından izlediğini ve gelişmeleri sorduğunu bildirdi. Projedeki gelişmeleri Başbakan’a bizzat aktardığını anlatan Korkmaz, “Sayın Başbakan, projenin Türkiye’de gerçekleşmesini istiyor. Bu projenin otomotiv sektörü için önemli bir gelişme olacağını düşünüyor” dedi. Bu proje için özel bir ayrıcalık yapılmadığını söyleyen Korkmaz, desteğin herkese verilenlerle sınırlı olduğunun altını çizdi.

BÜYÜK YATIRIMA ZEMİN

Taşıt Araçları Yan Sanayi Derneği (TAYSAD) Başkanı Ömer Burhanoğlu ise, 8 işadamının projeyi ayakta tutmak için girişim şirketi kurduğunu doğrulayarak, “Bu şirket şu anda aracın prototiplerini yapıp, projenin ortada kalmadığı mesajını verecek. Projenin büyük yatırımı için zemin hazırlıyorlar” açıklamasını yaptı. Türk otomotiv sektörünün geleceğini Elektrikli Arabalarda araması gerektiğini kaydeden Burhanoğlu, şöyle konuştu: “Mindset projesi otomotiv sektörü için bir sembol olacak. Diğer firmaları da uyandıracak. Dünya artık elektrikli araca gidiyor, dergilerde Elektrikli Araba  reklamları yayınlanıyor. Kapasiteleri daralan Türk otomotiv sektörü artık 2012 ve sonrası için hareket etmeli. Mindset bir başlangıç olacak. Bu yüzden girişimciler bu projeyi önemsiyor.”

Başbakan Erdoğan, Murat Günak ve ortağı Lorenzo Schmid’i Haziran ayında Ankara’da Başbakanlık’ta kabul etmişti. Murat Günak’ın başarılarından ve Mindset’i anavatanında üretmeyi istediğini söylemesinden etkilenen Erdoğan, Mindset’in direksiyona geçip, Ankara sokaklarını turlamıştı.

PİLLE 100 KİLOMETRE YOL YAPIYOR

Ford, Mercedes, Peugeot, Daimler Chrysler ve VW Grubu’nda çalışan Murat Günak’ın tasarladığı birçok başarılı model bulunuyor. Günak, Mindset adı verilen proje için “İnsanlar bu otomobili sadece sıfır emisyon özelliğinden dolayı değil, kullanmaktan keyif alacakları bir otomobil olduğunu için de sevmeli” diye konuşuyor. Günak’ın 4.20 metrelik prototipi sıfır emisyonla yol alıyor. Yüksek performanslı lityum iyon batarya yardımıyla otomobil 100 km. boyunca elektrik enerjisiyle yol alıyor. Eğer 100 km’lik menzil yeterli gelmiyorsa, aküyü şarj eden yaklaşık 24 beygir gücünde 2 silindirli benzinli jeneratör devreye giriyor. Böylece menzil 800 km’ye kadar çıkabiliyor. Otomobil, 7 saniyeden daha kısa bir sürede 0’dan 100 km/s hıza ulaşıyor.

Extra:

Mindset E-motion; göze çarpan görünümü, düşük tüketimi ve kullanıcı dostu olmasıyla öne çıkıyor. 95 HP güç üreten araç 0-100km ye 6 saniyede ulaşıyor. 140 km maksimum hıza sahip aracın baz modelinin 31.000 Euro’dan satışa sunulması bekleniyor.
Mindset E-motion konseptinin sürülebilir prototipinin ilk resimleri ortaya çıktı. Yüksek performanslı Elektrikli Araba in prototipi Fransız Heuliez Group tarafından monte edildi. Mindset E-motion yerel olarak 100 kilometreden fazla bir mesafede emisyon oluşturmaksızın sürülebiliyor.
Standart model tamamen elektrikle çalışan, iki artı iki kişiyi ya da, ayrıca yapılandırılabilen bir arka bölmeyi alacak kadar yeri olan bir araç. Pili şarj etmek için aracı normal bir elektrik prizine bağlamak yeterli.
Mindset’in tasarımcısı Murat Günak, Kassel Güzel Sanatlar’da tasarım okudu. Patrick Le Quement’ın teşvikiyle, Londra Kraliyet Güzel Sanatlar’da mastır yaptı. Ford, Mercedes, Peugeot, Daimler-Chrysler’de çalıştı. 2004′te VW Grubu Tasarım Başkanı oldu. 2007′de görevinden ayrıldı.

Mindset Holding
MİNDSET  HOLDING AG
Mindset hem teknik hem de estetik açıdan güçlü geleneksel otomotiv kavramları farklı, yeni bir araba. Mindset bir günlük elektrikli araba gibi sıfırdan tasarlanmış ve verimli derece enerji olarak kabul edilir ilk Avrupalı elektrikli araç.
Sıfır-yerel-emisyonlu taşıt Mindset geliştirilmesi ve ticarileştirilmesi şirketin temel faaliyet gösteren
Güvenilir, teknik olarak gelişmiş sıfır emisyonlu araç için piyasa uzun belgelenen ve hükümet düzeyinde desteklenmektedir.  Bir "politik-doğru araç" olarak hareket edebilmek için kamu beklentileri büyük.
Tarih
1900
Charles-Louis Maillefer - Dentsply-Maillefer kurucusu kardeşi - CH Romainmôtier (Jura) şirket Maillefer başlar.
1967
Kablo makine üretimi Finlandiya Nokia kablo fabrikası başlar
1982
Fiber optik ekipman gelişimi başlaması
1987
Nokia Kablo Makine ve Maillefer Nokia Maillefer grup birleştirme
1995
 Zürih SWX Nokia-Maillefer hisse Listeleme.  Bugüne kadar, hisse Cenevre'de ana Borsaya kote edildi
1998
Nokia Maillefer AG Nextrom Holding AG ve SWX temel segmentinde bu ad altında şimdi
2000
Stratejik odak optik fiber ile aynı hizaya
2001
Kablo ve tel bölümü adı Maillefer altında bükülmüş
2005
 - Avusturya Knill Group Nokia satın alarak çoğunluk hissedarı hissesini olduğunu
 - İsviçre CommCept AG bünyesine Nextrom Holding AG
 - Nextrom Holding AG zarar eden elyaf iş yeniden satışa sunulacaktır
2006 Nextrom Holding AG AG Avert Spirt değiştirildi
 2007
 - AG Avert yeni realigned Spirt CHF 20.7 milyon olan ilk başkenti gerçekleşmiştir
 - Otomotiv star tasarımcı Murat Günak ile AG kurar iştiraki Mindset eş başlatıcı olarak Avert Spirt
 2008
 - AG Avert Spirt elektrikli araç Mindset geliştirilmesi üzerinde duruluyor ve bir seri üretim için zemin oluşturmak
 - Mindset araç modelleri geliştirme ve destek ilk yarısında zihniyet ilk drivable prototip izleyen ikinci yarısında tanıtıldı
 2009
 AG Avert Spirt AG HOLDING ZİHNİYETİ ve ALTI temel segmenti üzerinde listelenen adı altında şimdi Gönderen
 Organizasyon
 Yönetim
 Lorenzo R. Schmid
 İcra Kurulu Başkanı
MİNDSET HOLDING AG, İsviçre
 lorenzo.schmid @ mindsetholding.ch

 Simonetta kedi-Picone
 Mali İşler Grup Başkanı
MİNDSET HOLDING AG, İsviçre
 simonetta.muschi @ mindsetholding.ch

Yönetim kurulu
Lorenzo R. Schmid
 Yönetim Kurulu Başkanı
MİNDSET HOLDING AG, İsviçre
 lorenzo.schmid @ mindsetholding.ch

Paolo Tumminelli
 Yönetim Kurulu Üyesi
MİNDSET HOLDING AG, İsviçre
 paolo.tumminelli @ mindsetholding.ch
Operasyonel Yapısı

Lorenzo R. Schmid
2005 yılından bu yana Lorenzo R. Schmid (1960), hem AG'nin yanı sıra Mindset ag Holding Mindset Başkanı olarak. 2007 yılında kurulduğundan beri  O da Mindset Holding yatırımcı ilişkilerinden sorumlu.  Ayrıca, Yönetim Kurulu CommCept AG, Mindset Holding AG'nin en büyük hissedarı olan 1986 yılında kurulan bir şirket, başkanlık eder.
Sayın Schmid İsviçre bankacılık ve özel sermaye sektöründe 30 yıllık bir deneyime sahiptir ve İsviçreli girişim sermayesi sahnesinde liderlerinden biri olarak kabul edilir.  CommCept AG ile, o İsviçreli küçük ve Midcap stokları için pazarda büyük başarı ile yıllardır stok toplayıcıları gibi hareket etti ve uzun yıllar İsviçre küçük ve Midcap şirketler için en büyük yatırım aracı için açtı.
1986 ve 1993 yılları arasında Sayın Schmid petrol ve gaz, inşaat ve hava trafik kontrol Kanada ve Kuzey Amerika şirketleri için sermaye artırımı aktif oldu.  1994 yılında Kieser Training AG, Almanca konuşan Avrupa'daki tıp güçlendirme ve fitness en büyük sağlayıcısı genişleme finansmanı için sorumlu oldu.     

 Paolo Tumminelli
Paolo Tumminelli (1965) Mindset Holding Yönetim Kurulu 2008 yılında seçildi.  O, 2007 yılından bu yana zihniyet ag iletişim açmıştır.
Mimarlık ve Milano'da tasarım öğreniminden sonra, Sayın Tumminelli Centro Stile Alfa Romeo devam kurdu.  Akabinde Momo Design için bir tasarım direktörü olarak ve sonra Rosenthal AG için stratejik pazarlama müdürü olarak katıldı.  Diğer şeyler arasında o ilgileniyordu frogdesign az Markalar strateji, Ford Motor Company Think elektrikli araç projesi sorumlu başkan yardımcısı. Gibi  2003, Sayın Tumminelli Tasarım Köln International School (KISD) profesör atandı ve şimdi bağımsız bir yüklenici olarak çalışıyor.
As Otomotiv Kültür Sayın Tumminelli için Goodbrands Enstitüsü'nün kurucusu ve lideri ağır otomotiv mobilite alanında araştırma, danışmanlık ve yayınlar yer almaktadır.  O birkaç kitap bir yazar ve katkıda bulunuyor.  2002 tarihinden beri Handelsblatt, Almanya'nın önde gelen finans ve ekonomi gazetesi için düzenli bir köşe yazarı.                 


Misyon
Mindset alışkanlıkları ötesinde düşünüyor.
Şirket özel hareketlilik yaşanan paradigma değişimi inanmaktadır.  Kendi araç konsepti ile bu Mindset ve güvenilir teşvik edici olacaktır. Ve gelecek, ancak sürdürülebilir, çağdaş bir günlük araç ile hiçbir vizyonu ile.  Mindset otomotiv taahhüt ve araba gibi insanlara hitap ve zevk almak istiyor çünkü.
Başına bir araba her zaman kaynak alır bilerek elbette sıfır emisyonlu ilkesi kararlı zihniyet.
Elektrik Hareketlilik
Mindset kalbi emisyonu olmadan sessiz, hızlı ve çevre dostu bir sürüş vaat elektrikli bir motor.  Bir lityum-iyon pil sürme birçok kilometre sağlar.  Gün veya hafta sonunda avanslar, yedek şarj saat içinde herhangi bir yerde çıkış başına dönemde yeni bir güç hazır olabilir.  Ama Mindset elektrikli araç değil sadece.  Range Extender kurulumu ile plug-in nesil hibrid araç olduğunu.  Isteğe bağlı jeneratör sürekli pil şarj ve olası bir pit stop olmadan uzun seyahatler yapar.  Rekor düşük yakıt tüketimi ve emisyon değerleri ile - İşte, araba elektrikle tahrik olmaya devam etmektedir
Dizayn
Ne Town Car hala araba spor.  Mindset tüm gün sürmek için daha hafif, daha güçlü ve daha verimli banliyö olduğunu.  Aerodinamik optimize karoseri, yüksek tekerlek konulmuştur. Mindset görünümü usulca belirgindir.  Ama bu göz ardı edilemez: O saldırganlık ile etkilendim olmadan güç veriyor.  Yani büyük ve kompakt bir araç kadar güvenli, esnek bir iç Mindset, minimalist bir stil ile üstün bir konfor sunuyor.  Çünkü yüzeysel bolluk, ama gerçekten yeni bir Autmobil iç kalite özellikleri - Genel olarak Mindset onun çok tasarım azalır.
Dış
Uzun ve ince vücut araç da büyük ve küçük tekerlekler ile vurgulanır özgü bir karakter Mindset, verir.  Mükemmel bir bakış sunarken, geniş tekerlekler kolay giriş ve çıkış sağlar.  Tekerlekler gezinip aracın görsel izlenim vurgulanırken, aynı zamanda düşük yuvarlanma direnci ve olağanüstü sürüş konforu sunar.  By çıkıntılı arka tekerlekler hafif yapı vurgulayarak, vücutta entegre edilmiş değildir.  Vücut şekli pürüzsüz ve düzgün yüzey ve hislerini ortaya çıkmasıdır.  Bu bir parça tüm görünüyor ve zamansız zerafet ve homojenlik sağlar.  Dayanıklılık ve istikrar zihniyet ön karakterize.  "Yüz" açıklık ve kendine güven ve hakimiyeti sempati birleştirir.  Bu barış ve durum yeniden görünüş destekler.  Geçen ay boyunca, ilk prototip tasarımı daha son teknolojik özellikleri entegre sırasında özellikle, müşteri beklentilerini karşılamak için geliştirildi.
İç
Formüle Henry Royce "düşünce ne olursa olsun, ne kadar basit, mükemmel".  "Ne yok bozamam" Henry Ford bu vizyonlar yazık ki oldukça unutulur belirtti.  Ama Mindset içerik azaltılması ve estetik netlik döndü.  O adam oldukça ön plana çıkıyor olsa da, özellikle iç hissediyorum.  Detaylara Hayır plastik, ama gerçek malzemeler ve dikkat atmosferi koyacaktır.  Yapısı görünür ışık oda doldurur kalır.  Sürücü ve yolcu, bir bankta oturup.  Bu rahat bir kanepe kaynaktan oturma odanızın keyfini ve birlikte hareket etmek istiyorum nasıl yakın kendileri karar.
Saf Mindset
          Önden çekişli ile hibrid senkron motor
          Maksimum güç 220 Nm 100 kW. 
          Tork, motor ağırlığı: giriş dişli olmak üzere 72 kg
          Hızlanma 0-100 km / s: az 7 saniye
Mindset Traksiyon
          Dört tekerlekten çekiş
          2 hibrit senkron motor, maksimum güç 220 Nm 100 kW.  Dönme momenti
          Motor Ağırlığı: başına 72 kg
          Hızlanma 0-100 km / s: 4 saniyeden daha az
Mindset Aralığı
          Önden çekişli plus aralığı genişletici (REX) ile hibrit senkron motor
          Maksimum güç 220 Nm 100 kW.  Dönme momenti
          Hızlanma 0-100 az 7 saniye km / s
          Range Extender: 300 cc 1-silindirli dört zamanlı motor.
          Güç: 7.500 rpm'de 26 kW
          Ağırlık: 18 kg, 100 km başına 2,5 ile 3,2 litre arasında yakıt tüketimi


Aerodinamik
Bir karayolu taşıtının herhangi bir hız rekorları kırıyor.  Çok daha önemli günlük yaşamda kendi yararı olduğunu.  Akıcı bir gövde ise, aracın verim etkili onu daha hızlı, daha sessiz ve daha yakıt sayesinde, çalışan artar.
Ziyade vücudun bir akıllı optimizasyon hakkında - çoğu düşünüyorum Aerodinamik, kama şekli ve arka kanatlar ile yapmak daha vardır.  Bir elektrik motoru boy ızgara gerek yoktur, çünkü şaşırtıcı değil - zihniyet önünde sorunsuz kendi hava girişleri şartları indirgenmiştir, profilli edilir.
Kuyruk konik ve sivri sırt profili sona erer.  Bir akıcı, neredeyse tamamen kapalı alt formu doldurur.  İnce, kırpılmış arka tekerlekler aerodinamik konsepti tamamlamak.
Banliyöde yaşayan kimse
Banliyö moda Amerika Birleşik Devletleri'nde 1920 yılında geldi bir kapalı kabin ile asil ahşap tekneler vardır.  Daha ziyade New York şehir merkezinde daha Hamptons yaşamış olanlar, onların konut ve Manhattan'ın kıyı herzupendeln ve ileri arasında, hızlı, rahat ve şık bir şekilde sundu.  Günlük yolculuklar için çağdaş bir yol banliyö ile yeni bir zihniyet için bu kavramı koyar.
Coupe
Strictly zihniyet 50'li bir İtalyan konsepti sonra "Berlinetta" arasında uzamış coupe şeklini söylemek, konuşma.  Bir spor otomobilin gövde stili tipik duygu ile verimliliği birleştirir.  Bu otomobil terkiptir - hangi Mindset olacak tam olarak ne olduğunu.
Modern spor otomobiller, ancak insanlar daha mekaniği ile ilgili daha fazla odaklanma rahatsız düşük saygı vardır.  Günlük giyim için, onlar daha az uygundur.
Murat Günak, Mindset baş tasarımcısı bir günlük araç tipik Coupé formu tercüme etmiştir.  Uzun kaput dik ön cam ile çok uyumlu.  Sivrilen arka geniş bir kargo alanı gizler.  Ve yüksek tekerlekleri, vücudun ana trafik seviyesine ayarlayın.  Bu özel coupe konsepti Murat Günak Banliyö denir.
Mindset teklik sadece karşılaştırılabilir büyüklükteki diğer araba ile karşılaştırıldığında açıktır: Bu güçlü ama saldırgan değildir.  Tıpkı hayal çağdaş bir zihniyet Commuters tasarımıdır.
Elektrikli araç
Elektrikli taşıtlar pille sırayla bir elektrik motoru ile güçlendiriliyor.  Elektrikli araçlar sürece araba olduğu gibi etrafında olmuştur.  1899 yılında bugüne kadar ilk otomobil geçen ünlü Jamais Contente, örneğin 100 km / s hız, elektrikli bir araç.  İçten yanmalı motor kırılabilir ile bir araba için bu rekoru üç yıl daha geçti.  1910 yılında tüm ABD kayıtlı araçların üçte elektrikli araçlar olduğunu şaşmamalı.  Bugün bile, ünlü show host Jay Leno 1909 büyük coşku Baker Electric ile hareket eder.  Bugün, pek çok şehirde yerel emisyonların yetenekli elektrikli araçlar, tek yolu yasakları almak çevrede.  Bu onların satın alma ve bakımı artık pek çok ülkede devlet tarafından teşvik ediliyor olduğunu hiç şaşırtıcı değil.


Elektrik motoru
Elektrikli motorlar otomobiller için ideal güç kaynaklarıdır.  Onların yüksek verim - iyi bir dizel motor daha üç kat daha iyi - optimum enerji kullanımı sağlar.  Ve anlamlı olarak daha düşük bakım maliyetleri ile birleştiğinde uzun ömrü, yatırım değeri ek artırır.  Elektrik motorları ile arabalar ama özellikle kendi arıtma yoluyla ikna.  Tork sayesinde sürekli yüksek, sürücü her zaman tam güç var.  Ve sessiz ve titreşimsiz - bir tren gibi.  Sürücü elektrik motorları da yerel emisyonların önemli bir satış noktası olduğunu.  Ve sadece sürücüler ve misafirler için değil, tüm çevre için.
Emisyonlar
Yetişkin bir insan CO2 çıkışı günlük ortalama 1500 gram üzerinde.  Mindset sıfır - en azından yerel olarak.  Ama tam olarak bir kez tipik bir İsviçre olarak almak: Geçerli açıkça oluşturulan ve taşınmalıdır.  Bu, sadece maliyeti enerji, aynı zamanda emilim neden olur.  Tam hesaplanmış olduğunu iyi durumda zihniyet emisyonları - yani hidroelektrik enerji kullanımı - gram UCTE karışımı göz önüne alındığında biri, Avrupa'da üretilen elektrik için ortalama bir değer, tüm sonra, bu durumda, sadece 55 gram zihniyet onun büyüklüğü ve gücü bir araç için bir üst değer - Range Extender bu değeri 70 gram maksimum artırır.  Ve enerji güneş paneli kullanıldığında emisyonların düzgün sıfır gram üretiliyor ise kristal berraklığında.
Kaliteli Ride
Mindset performans açısından ayrı bir sınıf olduğunu.  Onun bireysel değerler değil sadece, aynı zamanda bunların kombinasyonu eşsizdir.  100 kW elektrik motoru hafif sınıfta rahat hisseder.  6.9 saniyede 100 km / h Hızlanma zaten yüksek sürüş keyfi vaat ediyor - yüksek tork hemen hemen her zaman tam olarak kullanılmaya hazır olduğu daha etkileyici algılanan performans.  Bu sınır bir engel artık sadece mantıklı, Almanya'da bir yüksek hızlı otoyol sadece birkaç kilometre izin gerçeği göz önünde bulundurulduğunda, günlük yaşamda görünür olmadığını ve - Onun 150 km / s elektronik olarak sınırlı üst hız hızla zihniyet ulaştı.  Avrupa'nın geri kalanı uzun sınırlıydı ve yakında elektronik ortamda takip etmiştir.  Sportif Sorumlu - böylece çağdaş bir Commuters yapılmasından önce zihniyet doğar.


Yüksek (W) Topuklar
Küçük, dar lastikleri ekonomik ve teknik avantajlar ama biraz arıtma rağmen sunuyoruz.  Büyük ve geniş tekerlekler gerçekten yarış ve çöl için idealdir, ama çekincesiz açık sokak ikna edemez.
Arıtma mükemmel bir kombinasyon için, zevk ve ekonominin itici zihniyet geniş tekerlekler üzerinde 22 inç yüksek ve değil monte yüzden.  Bir reinvention ama bu değildir: Zaten 70 yıldan fazla, Tazio Nuvolari nihai düz yolda iyi üzerinde 300 km / s ile oldukça benzer bir tekerlek üzerinde yaptığı kazanan araba, Auto Union Type C, yaptı.  Ve neden tekerlekleri Yüksek (W) topuklu diyorlar?  Onlar sadece zihniyet özgü bir karakter vermek değil, ama trafik aracılığıyla incelik ve zerafeti ile kaydırın Çünkü - yüksek topuklu düz bir hanımefendi gibi.
Apollon Vredestein yüksek kalitedeki lastiklerin geliştirme ve üretim için tanınır.  Bu yeni 22 inç lastik için özel zihniyet geliştirilmiştir.
Melez
Kelime "melez" eski Yunan ve aslında "karışım" veya "birlikte" anlamına geliyor.  Bir hibrid araç içinde tipik olarak, içten yanmalı bir motor ile bir elektrik motoru birleştirilmiştir.  Bu çok ileriye geliyor, ama yarış sürmek başarıyla kullanılan bir hibrid otomobil için 1899 Lohner inşa Ferdinand Porsche.
Lohner tamamen elektrikle tahrik edildi, sürekli çalışan yanmalı motor gerekli güç üretilir.  Böyle bir sistem, bugün seri hibrid denir.  Bu egemen kontrollü ve optimum enerji kullanan edilebilir.  Ne yazık ki, aracın CO2 emisyonları için kalıcı sağlar.
Birçok üretici artık hibrid araçlar sunuyoruz.  Bu ise, elektrik motoru çoğunlukla pil şarj eden bir ana güç kaynağı olarak ve aynı zamanda vermektedir yanmalı motor, desteklenir.  Böyle bir sistem, paralel hibrid denir.  Bu şehir trafiğinde avantajlar getiriyor olsa da, çevre dostu tüm elektrik operasyonu burada büyük ölçüde tesadüfi olduğunu.
Hibrid araçların son nesil ile, pil doğrudan soketi üzerinden yüklenebilir.  Bu nedenle, bu sistem aynı zamanda hibrid plug-in denir.  Bu pil şarj kadarıyla sıfır emisyonlu sürüş imkanı sunuyor.
Melez bir bakış açısına tüm faydaları birleşimi anlamına gelir.  Saf elektrik modunda, o zaman sıfır emisyon ile yaklaşık 400 kilometre yol.  Ve bir seri hibrid zihniyet pili şarj etmek için isteğe bağlı bir ekonomik yanmalı motoru yüklemek için kullanır.  Bu yerleşik aralık genişletici sonra yakıt ikmali yapmadan 1.900 km'den fazla sürüş ile mümkündür.


İç
Mindset 2 +2 koltuklu olarak tasarlanmıştır.  Ön koltuk Sürücü ve yolcu için oda bol sunmaktadır.  Ek, kolay koltuk arka monte edilebilir.  Aksi takdirde şarj ihtiyaçlarına kullanılabilir boş alan biri - örneğin, çocuk, köpek ya da spor - kişiselleştirmek ve kullanın.  Herhangi bir durumda, depolama veya bagaj için günlük yeterli boşluk içinde olması önlenir.  Bagaj asimetrik tasarlanmış yan kapıları ile erişilebilir: Sürücü tarafında yolcu tarafındaki çantası veya ceket küçük bir kapak büyük bavul üzerinde büyük bir ağız bekler var.
Ücret
Mindset  Pili şarj etmek için, dört olasılık vardır.  Bu elektriğe bağlamak kolay, sadece birkaç saattir.  Bile mümkün değilse, isteğe bağlı bir aralık genişletici bağlanabilir.  Veya güneş sadece zihniyet park - sonra şarj daha uzun sürer, ama tamamen ücretsiz ve henüz çevre dostu yapılır.  Yoksa yokuş aşağı veya frenleme sürücü.  Ve iyileşme ile gecikme performansı% 90 kadar kurtarır.
Hafif
Hatta Formula 1 gurusu John Cooper, Lotus kurucusu Colin Chapman ve Mini tasarımcı Alec Issigonis ışığın belirleyici faktördür yarış arabaları yapım olduğunu biliyordum.  Daha az ağırlık daha hızlı sadece daha iyi ve daha verimli sürüş Çünkü.
Mindset için hafif bir felsefedir.  Bir ışık, özel tasarımı içinde gereksiz özellikler ve amaçlar azaltılmasında büyüyen, yapının en verimli ve yüksek kaliteli malzeme kullanımı ile başlar.
Çevrelerinde Bugünün otomotiv döner.  Daha boyutu, daha fazla özellik ve daha fazla kilo zorlamak için daha fazla güç.  Ayrıca ekstra masraf sadece kilo, ama daha fazla kaynak gerektirir.  Dün kısa, yerçekimi Arabalarda.
Lityum-iyon pil
Bu kanıtlanmış teknoloji nihayet aracın üretim aşamasında kullanılmak üzere ulaşmıştır.  Lityum-iyon piller daha az ağırlık ile daha fazla güç vaat, çok yüksek enerji yoğunluğu ile karakterize edilir.  Buna ek olarak, Li-ion piller hafıza etkisi veya kendine deşarj hızlı gibi yan etkileri ücretsizdir.
Mindset kalbinde özel bir Li-ion pil.  Ömrü boyunca bir roman hücre tasarımı ve elektronik izleme kendi güvenliği sayesinde garanti edilir.



Pazar
O iyi çekiciliğini açığa çıkabilir, çünkü Mindset, Avrupa şehirleri için.
Süreç içerisinde, zihniyet Almanya, Fransa ve Hollanda, İsviçre bulunabilir.
Daha sonra İngiltere, İtalya, Avusturya, İspanya gibi kalan Avrupa ülkeleri, vb satış noktaları takip edecektir.
Fiyat
Mindset alıcılar çok talep gerçekleştirilir.  Ne yazık ki, hala nihai satış fiyatı ve teslim tarihi için onları aramak için çok erken.
Mindset ekibi açılışında sportif hızı ile çalışır.  Fiyat prim markaların iyi donanımlı bir orta boy araba bağlamında olacaktır.
Zaman Mindset olacak!



Range Extender
İsteğe bağlı bir aralık genişletici da düşünce melez olarak kullanılabilir.  Bir akım üreteci olarak, bataryaları şarj etmek ve 1500 üzerinde kilometre zihniyet aralığını uzatmak için bir şey değildir.  Teknik olarak, bir 1 silindir, 4 zamanlı benzinli motor yelpazesi genişletici 100 kilometre başına 3,2 litre maksimum 2,5 gibi düşük bir tüketim verir 300 cc, silindir kapasitesi oluşur.
İyileşme
Nekahat için Latince ", geri yükleme, kurtarmak" enerji kurtarma için teknik terimdir.  1952 yılından bu yana bu İsviçre dağ lokomotif, örneğin kullanılmıştır.  Elektrikli otomobil anlamda iyileşme ve eğlenceli hale getirir.  Bunun yerine mekanik zamanki gibi yavaş ve böylece iyileşme ile ısı, kinetik enerji dönüşümü için bir araç yavaşladığı veya güç pil beslenir ederken bile durdurulabilir.  Kurulmuş yepyeni bir sürüş, daha ziyade, erişemeyeceği uzatırken Bu güç tüketimini azaltmakla kalmaz!  Ve hatta sportif bir sürüş tarzı hemen ceza değildir.


Koltuklar: 
Avrupa kentlerinde artık 30 km / saat altında - Eğer ortalama hızı azalacaktır yaparken, arabada daha fazla zaman harcamak  Neden öyle kanepede evde rahatça oturabilir eğer bir spor koltuk bağlamışsa?  Bu düşünce ile, zihniyet koltuk tasarlanmıştı.  Bu iki alanı sadece insanları değil, aynı zamanda bu gerçekten zevk özgürlük sunuyor.  Tezgah tam bir özgürlük sağlar - misafirler doğru olsun ya da sol ve kapalı isteyip istemediğinizi, birlikte hareket veya mesafeye gitmek için tercih edin.  Yüksek kaliteli malzemeler sayesinde, sadece çok hoş değil, ama tabii kendi isteklerine göre çeşitli aksesuarlar ile özelleştirilebilir.  Koltuk başlıkları, emniyet kemerleri ve sürücü ve ön yolcu için hava yastıkları standart olarak tabii meselesidir.
Güneş santrali
Güneş enerjisi metrekare başına yaklaşık 1000 watt sağlar.  Bugünün fotovoltaik teknolojisi ile, iyi havalarda pil dönüştürmek ve saklamak için elektrik içine% 16 mümkündür. Mindset cam çatı kendi güneş enerjisi santrali dönüştürerek, güneş panelleri şeffaf bir cilt ile lamine edilebilir.  Bu birkaç kilometre günlük ücretsiz sürüş keyfi verir.  Ve pil kendisinin açık havada birkaç gün sonra şarj edilir.
Klasik otomobil şaheser bugün göster: kolaylığı - her anlamda - çekici.  Sen filler zarif olmak gerekmez.  Hafif, şık ve basit bir tasarıma sahip, geniş: Bu Commuter önce çağdaş bir zihniyet yükseltir.
Uzay Kafesi
Uzay Kafes 1900 uçakları için geliştirilen ve daha sonra yarış arabaları transfer edildi.  Spaceframe altında bir arada araç destekleme yapısını oluşturan borular veya metal profiller, bir çerçeve kastedilmektedir.  Onlar hiçbir destek işlevi uygulamak gerekir çünkü bu deri kaplama için kullanılan yapı daha sonra kolayca olabilir.  Modern yarış ve spor araba bir alüminyum uzay kafes ve yüksek teknoloji kompozit var.  Düşük vücut ağırlığı ile Space Frame, yüksek sertlik ve güvenliğine sahiptir.
Sözde melez uzay kafes zihniyet taşıyıcı yapı oluşturur.  Temel yapısı, hafif bir çatı yapısı ile bağlantılı olarak kaynaklı alüminyum profilden yapılmıştır.  Görünürlük zihniyet gerçek panoramik görünümü işgalcilere zevk çatı bu arada görsel hafiflik elde.  Taşıyıcının tüm yapısı tüm yolcular için elbette bir güvenlik hücresi olarak tasarlanmıştır.
Özellikler
Mindset hala gelişme, ama bazı şeyler zaten açıktır.
Bu büyüleyici banliyö coupe 2 olarak tasarlanmıştır +2 koltuklu aşağıdaki teknik verileri birleştirir:
Uzunluk: 4'260 mm
Boş ağırlık: 1,100 kg ~
Önden çekişli şanzıman ve giriş max Hibrid senkron motor.  Tork 220 Nm 100 kW güç
(İsteğe bağlı) max 2 çekişli hibrid senkron motorlar.  Tork 220 Nm 100 kW güç
Önden çekişli ve 26 kW ile range extender ile (Opsiyonel) hibrit senkron motor
Sürat: (elektronik olarak sınırlı) 150 km / h
Hızlanma: temel versiyonunda 7 saniyede 0-100 km / s
Hızlanma: 0-100 sürüm 4 saniyede km / s 2 ile elektrik motorları
Menzil Elektrik: ECE döngüsü 400 km
Range Extender ile Menzil: yaklaşık 1,900 km
CO2 emisyonu Elektrik: 0 g / km (yerel); 1-59 g / km (kaynağına bağlı olarak)
Range Extender ile CO2 emisyonu: max.  79 g / km
Tüm rakamlar başlangıç niteliğindedir ve geliştirme Haziran 2011 mevcut durumunu temsil eder.
Tüketim
Mindset düşük güç tüketimi koyar.  Elektrikli modda 100 kilometre mobilite hakkında bir espresso fiyatı güç verir.  Aktif aralık genişletici, tüketim 4 litre daha az 120 km / h sabit hızda h.  Ve güneş sisteminin kredi performansı an.
 ZEV araç
Sıfır emisyonlu araçlar yerel emisyonların yeteneğine araçlar - kirletici maddelerin kendi emisyonlarını olmadan.  Örneğin Londra ve Milano gibi birçok kentlerimizde, zaten çevre bölgelerde süresiz çalıştırabilir veya çıkan eko-harcından muaf tutulmak ZEV araçlar için özel kurallar vardır.  Birçok ülkede, elde etme ve onların bakımı hatta devlet tarafından sübvanse edilmektedir.  Elektrik modunda sürerken zihniyet bir ZEV olduğunu.  Bu düşünce liderleri ve rol modellerinden biri olduğunu, küçük bir sinyal - Ayrıca kuyruk yüzgeci üzerinde yeşil ışık yanar.


Kaynak:




















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara