Sayfalar

17 Aralık 2012 Pazartesi

TÜRK OTOMOBİLLERİ 23-KURTSYSTEM OTOMOBİL

TÜRK OTOMOBİLLERİ 23
Kurtsystems Araba
Bu araba bir fantezi ürünü değil... Ayrıca yakıt tasarrufu filan da yok... Bu araba bir at yetiştirici... Bir Türk firmasının imzasını taşıyor. İstanbul'da merkezi olan Kurt Sistem tarafından geliştirildi ve şimdilik sadece bir tane...
Bu araç bir mobil gözlem istasyonu. Yarış atı yetiştiriciliği sektöründe teknolojik bir atılım olarak görülüyor.
Türünün tek örneği olan araç Kurt sistemin tasarımı. Rousch Technologies firmasıyla ortaklaşa üretilen araç bir Volvo dizel motoruyla çalışıyor.
Bir sürücü tarafından kumanda edilen araç, önündeki bölüme bağlanan yarış atını, bir jokey gibi saatte 60 kilometre hıza kadar çıkarabiliyor.
Aracın kokpit bölümünde bulunan veteriner ve eğitmeni ise bu sırada, hayvana bağlı sensörler aracılığıyla atın kan basıncı, kalp atışı, oksijen durumu gibi sağlık verilerini bilgisayardan izleyebiliyor.
araç, ata bağlanan hidrolik kontrollü kolları aracılığıyla, hayvanın üzerine çıkacak olan jokeyin ağırlığını da simule edebiliyor.
Aracın yakın zamanda taleplere göre seri üretiminin yapılabileceği belirtiliyor...
Bu bir Türk işi araba
Eğitim Araçı
İzleme sistemleri dahili bir mekanize, tek kurtsystems araba. on-parça veya yarış atlarında, paça, dayanıklılık ve 16m/sec varan dörtnala kadar hızda yürüyüş tamamen ayarlanabilir ve kontrollü hızlarda deve eğitim için uygun off-pist kullanımı için ( 60 km / h). Güvenli kontrollü eğitim programları ve performans değerlendirme. Yerleşik kalp hızı monitörleri ile, antrenman yoğunluğuna onaylayın. Eğitmenlerin düzenli fitness testleri ve karşılaştırmaları yürütmek verir.
KURTSYSTEMS NEDİR?
Kurtsystems anda öncesi eğitim ve eğitim için iki farklı ürün offes. Raylı Sistem ve Eğitim araç farklı kullanımları vardır ve stok genel verimliliğini optimize farklı yönlerini sunuyoruz. Raylı Sistem yaralanmaları en aza indirmek ve sağlamlığını ve sağlıklı büyüme ve ilerleme sağlayarak atların sporcunun öncesi eğitimi ve verimliliği maksimize etmek için bir yardımdır tam eğitime yönelik. Eğitim araç farklı eğitim düzeyleri sırasında sağlanan teknoloji devlet tarafından attan geniş gerçek zamanlı veri toplama sağlayan bir araçtır. At eğitim tarafından yönetilebilir olması öğretim atları odaklı uygulamaların çeşitli gelir insanlar tarafından istendiği zaman insanlarda ve bazı davranışları gerçekleştirmek için.
 At eğitimi ilk olarak 'evcilleştirerek süreci ile başladı. Insanların hayatlarının içine atlar ilk debut yana, atlar atların kullanım amacına dayalı ciddi bir eğitime tabi tutulmuştur. At eğitimi ilk ve en önemli amacı "Harp" olduğu gibi, aynı zamanda da çiftlik işleri, ulaşım, avcılık ve spor gibi diğer amaçlar yerine. Bugün, atları da. Binicilik faaliyetleri ve at yarışları için eğitilmiş Bu eğitim programları direk olarak günümüze kadar insanlar tarafından yürütülen olmuştu, ve şimdi yüzyıllar sonra bir devrim gerçekleşti bakın. biz tam klasik yarış atı eğitimden ne anlıyorsunuz? atların bütün endişe farklı ırkları yarış farklı. Bu atların eğitim yatırım zamanı Daire, Demeti (sulkies adlandırılan iki tekerlekli arabaları ile), Steeplechase ve uzun mesafe dayanıklılık yarışlarında olduğu atı yer almaktadır yarış türüne göre geniş ve değişir. çok iyi bilindiği gibi at yarışları dahil olan insanlar tarafından, geleneksel yarış atı eğitim insanın kendi çabalarıyla yürütülen her ülkede çok benzer. Bu ülkeden ülkeye sadece küçük farklılıklar göstermesinden dolayı, tek detayları birine gitmeye gerek yoktur.
Yarış atı eğitim genç atları 'ya tay' doğum andan itibaren başlar ve onun 'yarış son dakikaya kadar devam hayat. Programları ve yarış atlarının serisi birçok türü vardır. eğitim, doğduğu andan itibaren en toklu ilk yolculuğu damızlık eğitim denir. Bu dönemde, eğitim genellikle aynı ve metodoloji daha basit ve tay farklı çeşitli eğitim yöntemleri görünmüyor. insan faktörü çerçevesinde girdiği ilk zor kısmı yearlings 'ilk yolculuğu ile başlar. Burada iki uyum içinde bir ve iş olmaya çalışıyor bakın. Bu kritik noktada çok iyi eğitilmiş atlar ve biniciler için bir gereklilik atın yetenekleri ve senkronize bir simbiyotik bir ilişki sağlamak için beceri ve yeteneklerini etkili bir entegrasyon uygulamak için doğal ve ilahi ilham yeteneği sahip olmalıdır her ikisi de var, binici.
NEDEN KURTSYSTEMS sistemi için bir ihtiyaç olduğunu Neden? Neden? "Başarısızlıkları ve arızaların en aza indirmek için" Neden? "Öncesi eğitim kendi yarış kariyer ya atları başlamış değil genç atları üzerinde binici hataları sonlandırmak için." Neden? "eğitim kaynaklanan psikolojik sorunları sona erdirmek ve atların çok gözlerindeki mutluluk görünür kılmak için" (olarak görülen test sonuçları) uzun vadede amaçlar yarış ve damızlık stok geliştirmeye yardımcı olacak eğitim sırasında ayrıntılı veri toplama etkinleştirmek için.
SİSTEMİ FAYDALARI jokey ve at arasındaki senkronizasyon at yarışı başarı elde etmek için çok önemlidir. Bu günlük eğitim ve dörtnal eşit derecede önemlidir. çok iyi olduğunu uyum ne kadar önemli olduğunu tüm eğitimciler tarafından bilinen ve aynı zamanda yarış veya eğitim sırasında jokeyler ve biniciler değişiklikler uyum üzerinde olumsuz bir etki yarattığı bir gerçektir olduğunu. Ama aynı zamanda çok iyi bir eğitim sırasında oluşan hataların büyük çoğunluğu biniciler neden olduğu bilinmektedir. olursa olsun biniciler ne kadar iyi, bazen sırf binici kendi etrafında, birileri at, diğer atlar da, ya da diğer harici etkiler etkiler , atı görülebilir sağa veya sola veya ani duruşlar gibi ani dönüşler gibi düzgün olarak istenen veya diğer beklenmeyen hamle çalışmayabilir. Tüm arıza kötüsü meydana gelebilir. Onu bu dış etkilere durdurmak için ne olursa olsun sürücünün ne kadar iyi, bu mümkün olmazdı. Tüm bu hataları çok nedenleri vardır.
 KURTSYSTEMS ile yukarıda belirtilen senaryolar tamamen elimine edilmiştir. vardı Kurtsystems önceden eğitim aşamasında yearlings ve iki yaşındakiler arasında kaydedilen yaralanan olmadı. -Bir test 20 atların üzerinde yürütülmüştür Kurt Stud kaldırdı. Atlar, iki, at on gruba ayrılmıştır. On at Bir grup yarış pisti ve gallops için Kurtsystems on alınan eğitimin diğer grup üzerinde klasik eğitim girmiştir. Sonuçlar, hiçbir sorun ya da başarısızlık on atların dört KurtSystem atlar ama klasik eğitim görülmüştür tekrar kariyerine ilk yarış öncesi yaralanmaları etkileyen vardı. -bir yaşından sonra eğitim verilmektedir yearlings herhangi bir patolojik olması hiç olmamış ya da psikolojik sorunları ve eğitimi ile onların mutluluğu davranışlarında çok görünür oldu. - yearlings olarak eğitim verilmektedir atlar. onların kas ve kemik yapıları üzerinde çok olumlu gelişmeler var oldu sağlık kontrolü ve ölçüm cihazlarının yardımıyla-ki KurtSystem eğitimleri üzerine atlar (mono-rail veya ekipman) bağlı bir-kalp atı yendi elektrokardiyografi tarafından kaydedilir Laktik asit kontrolü b-Ulaşılabilirlik vücut ısısı c-Konaklama kontrol pulmoner oksijen maskesi takmadan d-Through sirkülasyon hacim kapasitesi hesaplanır.
 E-değinilen bu ölçüm araçlarından alınan bilgiye depolanır ve bu nedenle izleme at gelişimi mümkün hale gelir. - No uyumsuzluk atlar, ve yukarıda belirtilen Kurtsystems bağlanmış olan ekipman arasında tespit edilmiştir. - üzerine yerleştirilir CCTV sayesinde Sistem istenilen bir zamanda hareket izlemek mümkündür. - sistemi hızlı bir uyarı yüksek kalp atışı gibi herhangi bir anormallik halinde tespit eder ve sağlar. Sistem otomatik its'capability ötesinde çalışmasını atı engeller. - Klasik eğitimler olası arızaların Kurtsystem eğitimi hiç görülmemiş. - normal boyutuna eğitim durumu verir yüklü Sistem uzun bir mil çalışan pist vardır. Mono raylı sistem bu fikri üzerine inşa edilmiştir. - Daha önce bazı eğitmenler tarafından kullanılan gibi bazı önemli hatalar (yürüteç) makine ortaya çıkmıştır.
Atları hızlı, 10 metre uzun mesafe tesisindeki boyun arounds açmak maruz kalmış ve her zaman pozisyon kalmıştır kafaları ve küçük yerlerde eğitilmiş olan atlar ve dolayısıyla başarısızlık ortaya çıkmış gibi yüksek stres verdiğinde. - Mono raylı veya Kurtsystems ilgili ekipman eğitim, atlar kendi ön taraf olan tüm ücretsiz ve açık bu yüzden konfor, rahatlık ve özgürlük içinde eğitim alabilir; ederken hortumlar, ilginç bir soruyu gündeme getiriyor, (ekipman veya mono-ray) eğitimi olan olmuştur; "mi yerine veya sepeti veya kabin çekerek atı kabin tarafından itti atı nedir? at ve makine arasında bir irin hor çekme vardır.
Eğitim uyum atı ile sistem arasındaki geliştirir ve atı çok hızlı bir şekilde bu alışmakta olarak sırasında, at ve at ve makine arasındaki senkronizasyon koordinasyonu ile herhangi bir sorun görmedim. Elde edilir uyumu kesinlikle at için rahatlatıcı. Bu web sitesi hepsini görmek için inanılmaz bir fırsat verir.
 DAYANIKLILIK - Böyle bir konfor eğitim atlar için sağlanan ve binici ve at için iki, dayanıklılık yarışları için hazırlanıyor . Kurtsystems tarafından geliştirilen eyer ile Dayanıklılık antrenmanı sırasında biniciler için gerek olarak var olur. Biniciler saat süren eğitimleri sırasında karşılaştıkları zorlukları KurtSystem ile ortadan kalkmaktadır. Kendi performans için ve günlük uyum tutmak için, yeterli eğitim uyum için gerekli olan eğitim süresini tutmak binici için yeterli olacaktır. KurtSystem size at istiyorum kaç saat ve km dayalı bir program uygulamak için fırsat sağlar çalıştırmak ve atı sağlığına tam sürekli kontrol eğitmek ve sahip fırsat var.
Bu hazırlıklar izlerken CCTV kamera ile at tam kaydını tutabilir. dayanıklılık yarışları için en önemli faktör güçtür. Mukavemet seviye KurtSystem ile daha yüksek seviyelere alınabilir. Buna ek olarak, en sağlıklı ve en dayanıklı atı tespit KurtSystem ile mümkündür.
TROTTER, DEMETİNİN Harness yarış traditonal at yarışı bir dalı olduğunu. Koşum yarış olarak, atların onların arkasında bir binici ile dörtnala değil, ama bir ışık arabası için gergin olan, hangi bir oval pist etrafında bir jokey kılavuzları. Böylece onları diskalifiye etmez olsa da, adım bozmadan parça etrafında tırıs gerekiyor. Adım Breaking olmak denir "bir mola." Sonra, sürücü düzgün yürüme geri atı almak için denemek gerekir, dışarı başkalarının yolu at almak ve alanında yaptığı konumunu iyileştirmek için break içermemelidir. İyi peformance ve gücü de koşum için çok önemlidir yarış. Atı yorulur ya da daha hızlı çalıştırmak için gereken zaman, atın koşu stili bozulur. KurtSystem bağlı ekipmanları ile, atlar düzgün dolayısıyla çalışan tarzı tutmak mümkün olmaz herhangi bir aksamalar olacaktır. Orada Trotter-Harness yarış atları ile çok önemli gelişmeler görüyoruz. Demeti yarışları için son derece Engelsiz eğitmenler ve biniciler için ihtiyaç bu kadar Kurtsystems bir endişe değildir. Sistemin kendisi otomatik atı düzgün çalıştırın saglar. genç yaşta atları eğitmek için başlangıç verimliliği artırmak ve aynı zamanda hatalarını minimize olacağı kuşkusuzdur.
 KARŞILAŞTIRMALAR Atçılık Refah dünya sistemi içinde binicilik için; ülkeler, devlet kurumları, bakanlıklar, veya özellikle Tarım Bakanlıkları, yetkililerin binicilik için en önemli konu atı sağlıktır. Ancak sağlığı ile ilgili tüm konularda, yine aynı konu binicilik hakkında tüm dünya çapında konferanslarda hiç şüphesiz ilk emridir. temel bir Kurtsystems oluşturulması için nedenleri yaralanma ile ilgili arızalar ve arızaların en aza indirmektir. sistemin daha da geliştirilmesi gibi, sağlık sorunları en önemli konu haline geldi. Böyle oksijen maskeleri ile kalp atışı, laktik asit ve kontrol performansı gibi atlara Sağlık kontrolleri tüm sağlıklı ve güçlü yarış atları oluşturmaya odaklanmıştır.
 Stok artırma yakalanan yabani atların sayısı bu yana pek çok değildi, özel at yetiştirme ilk atı ile başladı evcilleştirilmiş. Tarih boyunca birçok kahramanlık öyküleriyle merkezi olmuştur. Hatta bir kez erkeğin ailesinden sonra en değerli varlık haline geldi. Daha iyi, güçlü atı kendi arzusu sona asla. 1900'lerde insanlar seçici en az dört bin yıl boyunca damızlık değeri tanıdı beri genetik bilimi, ve dolayısıyla atın genetik, yalnızca şeklen var olsa da. Fakir veya zengin, şehir veya kırsal alan sakinleri her zaman iyi bir at sahibi için ellerinden geleni denedim ve insanlar aşırı ilişkili maliyetler veya mali konular ile ilgili değildi olsun. Onlar her zaman en iyi at sahibi için kurban. Bu onur, güzellik ve refah meselesi oldu. Kişinin bu tür sayısı olmamasına rağmen pek çok bu gün, biz hala onları görmek.
Erken at yetiştiricileri şüphesiz bazı istenen özellikleri ebeveynler yavrulara geçmekte olabileceğini keşfetti: onlar hakkında çok az şey biliyordu olsa onlar atı genetiği uyguluyorduk genetik prensipleri ve teorisi. biz kalıtım farkları (varyasyon) yanı sıra bireysel atlar arasındaki benzerlikler için hesap nasıl bilmek istiyorum atı genetik çalışma Bugünlerde. Farklı ırkların atların örneğin dahil farklı fiziksel özelliklere sahip , ortalama yüksekliği ve inşa, ve kafalarının şekli. Biz atları bakılmaksızın yaşadıkları ortamların kendi ırk özelliklerini korumak, çünkü bu farklılıklar kalıtım nedeniyle büyük ölçüde olduğunu biliyorum. at yarışları daha popüler hale geldikçe, dünyanın birçok ülkesinde çok büyük bir sektör olduğu ortaya çıktı .
 Finansal göstergeler daha önemli hale geldikçe, birçok temel ilkeleri beklemeye edilmiştir. Bu nedenle pek çok hatalar üretim sürecinde yapılmıştır. Biz üretim üzerinde herhangi bir atı kullanabilir miyim? Biz seçimi çok önemli olduğunu düşünüyorum.
Raylı Sistem
Atlar ve develer için gerekli su yüzüne hat geometrisi, tasarım ve uzunluk uygun tekli veya çoklu kabin kurtsystems raylı yük raylı sistemler. Kontrollü egzersiz programcılar-genç stoku, dresaj ve gösteri atlar atlama, binicilik dresaj ve gösteri atları atlama. Eğitim ve öncesi eğitim programlarının yarış atlarında, paça, dayanıklılık at, deve. Dikkatlice 4/3 hızda doğal yüzeylerde hızları dörtnala hızlı canter aracılığıyla, yürüyerek çalışma hızları kontrol. Çeşitli, hassas hidrolik kontrollü, eyer / jokey ağırlığı aksesuarlar tasarlanmış. Dahili kalp hızı monitörleri ile antrenman yoğunluğunu Kolay izleme. Önceden belirlenmiş hızlarda Isınma ve standart egzersiz. Hassas kontrol ve veri toplama ile eş zamanlı atları çok çalışın.
 Eğitim Araç
İzleme sistemleri dahili bir mekanize, tek kurtsystems araba. On-parça veya yarış atlarında, paça, dayanıklılık ve 16m/sec (60 km / h) kadar dörtnala kadar hızda yürüyüş tamamen ayarlanabilir ve kontrollü hızlarda deve eğitim için uygun off-pist kullanımı için ...
Kurtsystem Saddle
SİLİKON EYER-varolan Kurtsystems içinde Incorporated KURT AĞIRLIKLI EĞİTİM EYER tasarlanmış ve Kurt Grubu tarafından geliştirilen çeşitli ağırlıklı eyer (25 ila 55 kg) bulunmaktadır.

Central Office :
Kurtsystems, Kingwood Stud, Lambourn, Hungerford, Berkshire, RG17 7RS, United Kingdom
Phone : +44 (0)1488 72811  Fax     : +44 (0)1488 73434
e-mail :   info@kurtsystems.com
               service@kurtsystems.com
               sales@kurtsystems.com
Kaynak:
Mynet Haber













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara