Sayfalar

20 Aralık 2012 Perşembe

TÜRK OTOMOBİLLERİ 42-SMS'li OTOMOBİL

TÜRK OTOMOBİLLERİ 42
SMS'li OTOMOBİL
SMS ile çalışan araç yaptılar.
Tokat’ta inşaat işçisi Adnan Kaymak, cep telefonu mesajı ile uzaktan çalıştırılabilen motorlu araç yaptı.
Tokat merkeze bağlı Pazar ilçesi Erkilet Mahallesi’nde yaşayan inşaat işçisi Adnan Kaymak (24), cep telefonu mesajı ile uzaktan çalıştırılabilen ve sürücüsü olmadan hareket edebilen motorlu araç yaptı.
40 KM HIZ YAPIYOR
Cep telefonundan atılan kısa mesajla çalışan ve sürücüsü olmadan hareket edebilen aracın manevra imkânı da görenleri şaşırtıyor. Sanat Okulu Torna Bölümü mezunu Adnan Kaymak, cep telefonu düzeneğiyle çalışan tarlada çift süren ve 40 km hız yapabilen motorlu bir araç yaptı.
Kaymak, “Cep telefonuyla gel yazıp gönderiyorum araç geliyor. Bu aracı sanayiden aldığım pancar motoru hurdalarından yaptım. İmkânlarım olsa daha da gelişmişini yapacağıma inanıyorum. Hem araç gibi kullanıyorum, hem de tarlada traktör gibi kullanıp çift sürüyorum” dedi.
Kaymak’ın dedesi Hacı Kaymak da, torununun maddi imkân verilmesi halinde uçak bile yapacağını inandığını söyledi.
Kaynak:
http://www.cafedost.ca/haberdetay.asp?id=3054&katid=9











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara